Morcovii buclucași

Robot by Starwink

Robot by Starwink

Aseară, după două ore de râs la sală (bietul Sensei rezistă cu stoicism la crizele mele de chicoteală avansată), renunț la cârciumă și mă îndrept cuminte spre casă să dorm.

O foame soră cu moartea îmi dădea târcoale. Surpriză, piața e deschisă. Mă copleșește entuziasmul, când văd toate verdețurile proaspete. Și dă-i și cumpără: roșii, salată, ceapă verde, ridichi, spanac, mere, morcovi…Ce era pe capul meu, o veselie. Și plec încărcată cu enșpe punguțe. În spate duc rucsacul cu laptopul, iar pe un umăr echipamentul de la sală. Ca un pom de Crăciun, închei excursia într-un chioșc de unde cumpăr câteva beri să mă răcoresc.

În apropierea casei, asist la o scenă ruptă din filme. Doi orbi își luau la revedere:

El: Ești frumoasă?
Ea: Frumoasă foc!

Zâmbesc și merg țanțoșă mai departe. Ajung în fața blocului. Na-ți-o provocare! Cu ce deschid? Scot a cincea mână să caut cheia (ce înseamnă să practici o artă marțială, dom’le :)). Între timp, sună telefonul. Printr-o minune, răspund. Ooo, propunere de job. Încerc să par stăpână pe situație. Dărâmată de pungile blestemate, intru în scara blocului, cu ajutorul unui vecin binevoitor.

Treosc, pleosc, paacc!!! Pungile mi se rup, rând pe rând. Dumnezeule, scara blocului arată ca un câmp vandalizat. Urlu la telefon: Morcoviiii meeeii!!!! Încep să râd isteric. Sincron perfect, o viermuială de vecini, ce n-ai văzut. Care intrau în bloc, care ieșeau. Închid telefonul și, cu chiu cu vai, strâng recolta de morcovi, împreună cu vecinii amuzați teribil.

Vecin 1: Vă ajut cu morcovii?
Eu (printre lacrimi de râs): Mă descurc, mulțumesc.
Vecin 2: Lăsați, domnișoară, la ce sunt buni vecinii! Și râde șăgalnic cu un morcov uriaș în mână.
Eu: Doamne Dumnezeule!!! Scapă-mă cu viață de aici! Schițez un zâmbet amabil și întind singura pungă intactă, cea cu bere, pentru a abandona arma… portocalie și vânjoasă. Punga cu bere stârnește zâmbete de admirație și controversă.

În paralel, tipa oarbă de pe alee (care se pare că îmi e vecină) întreabă de zor ce s-a auzit. Ce a căzut? Degeaba încerc să îi explic. E tot mai îngrijorată, drept urmare îi pun un morcov în mână și îi spun să stea liniștită. Fața vecinilor: priceless!

O scenă de un ridicol rar, parcă ruptă dintr-o parodie ieftină.

Morala:
1. Nu merge la piață, când îți este foame!
2. Poartă mereu în geantă o pungă sănătoasă pentru cumpărături!
3. Data viitoare mergi la cârciumă să bei o bere!

11 comentarii on “Morcovii buclucași”

  1. Lucica spune:

    :)) Si cu propunerea de job cum a ramas? 😉

    btw, ce stil de arte martiale practici?

  2. radu spune:

    Dar spune-mi: esti frumoasa?:)

  3. diana spune:

    waaaa. deci asta ai facut tu de cand nu ne-am mai vazut.. cumparaturi si arte martiale. hmmmm

  4. Raluca Zamfir spune:

    Superb! Mi te si imaginez in mijlocul intregului dezastru! I feel sorry for what happened, dar nici nu pot sa ma abtin din ras: mi-ai facut ziua mai frumoasa! :*

  5. cristina spune:

    in fine! povestea completa… suculenta. Evident cu suc de … morcovi :-))


Lasă un răspuns

