Instalatorul, acest mascul alfa al secolului XXI

Super plumber by TomPastuszka

Super plumber by TomPastuszka

Dragelor, nu știu voi cum sunteți, dar eu sunt o norocoasă. Știu că mă invidiați, de aceea, doamnelor, voi  încerca să păstrez o nuanță modestă a experienței unice pe care am avut-o cu nimeni altul decât acest zeu al sexului: “Instalatorul”.

Totul a început de la concursul de Like-uri organizat de National Spam: „OMG.. WOW! Its unbelievable now you can really get to know who visits you on facebook”

Am reușit să câștig trei inundații într-o lună și am avut onoarea de a întâlni tot atâția instalatori. Unul mai curat ca altul, o minunăție. Probabil vă întrebați cum m-am simțit. Ei bine, da, a fost extraordinar. Vă împărtășesc câteva din gândurile mele:

„Dar, vă rog, intrați încălțat. Insist! Nu-i nevoie să vă ștergeți noroiul, poftiți!”
„Vai, dar nu trebuie să mă întrebați dacă se poate fuma. Poftiți și prin sufragerie.”
„Ah, ce mozaic modern. Ați ratat un loc aici. Puneți-vă, vă rog, amprentele și pe colțul acesta al chiuvetei și completați aici, pe diagonala căzii. Dar ce să ne zgârcim, haideți și în bucătărie. Pe frigider ați ratat un loc. N-aș vrea să intervin, totuși, d-voastră sunteți artistul.”
„Serviți-vă cu toate materialele necesare. Simțiți-vă ca acasă. Ah, farfuria aceea de la mama e perfectă pentru ciment. Superb!”
„Cum? Să strângeți unde ați lucrat? Doamne, vă rog, nu! E plăcerea mea să găsesc surprize prin casă la o săptâmână după. Ascundeți-le unde credeți de cuviință! Ah, ador căutările de comori! Uite, după mașina de spălat niște câlți contemporani. Minunat!”

Doamnelor, vă rog, iluminați-mă, de unde acest mit al instalatorului sexy?

7 comentarii on “Instalatorul, acest mascul alfa al secolului XXI”

  1. la inceput chiar am crezut ca ti-a furat inima vre`un posesor de cheie franceza :)))

  2. Bai dar numai de peripetii din astea ai tu parte :))

  3. marius spune:

    sincer sunt unele persoane care patesc numai asa ceva
    cum de vi se intampla frate numai voua (mai cunosc alte cazuri)
    din toata lumea tocmai voua, dar ast este ………………………

  4. CelMic spune:

    Cine altu ar putea ca sa te scoata…din impas daca nu un merserias iscushash.
    Fara de el ce-ai putea face cand toate gaurile-s infundate?


Lasă un răspuns

